Usein Kysytyt Kysymykset

Milloin ja miten maksan tekemäni tilauksen?

Tilaukset maksetaan tilaamisen yhteydessä. Kaikki leivontatarvikkeet.fi verkkokaupan maksuliikenne tapahtuu helposti ja turvallisesti Paytrail (entinen Suomen Verkkomaksut) palvelun välityksellä.

Maksutapoina käyvät kaikki verkkopankit, yleisimmät luottokortit ja Debit-kortit.

Verkkokaupassa voi valita maksutavaksi myös Collector ja Jousto laskut ja osamaksut.

Valitse Lasku / Osamaksu, kun haluat maksaa tilauksesi Collector laskulla tai osamaksulla.

Collector lasku ja osamaksu vaihtoehdossa on laskutusmaksu 2,95€

Laskun eräpäivä on tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä. Korotonta maksuaikaa jopa 60pv. Maksuaikaa valittavissa jopa 36kk.

Kuukausikorko 1,6%, vuotuinen korko 19,2% (todellinen vuosikorko riippuu valitusta takaisinmaksuajasta).

Yli 20 euron tilauksiin voi valita myös Jousto Laskun 14vrk maksuajalla (laskun laskutuslisä: 4,90e) tai max. 12kk maksuajalla Jousto Osamaksun (Osamaksussa laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Jousto Lasku ja Osamaksu ovat mahdollisia vain yksityishenkilöille.

Mitkä ovat tilausten toimituskulut?

6,80e SmartPOST / Kirje

7,80e Paketti / Kirje

SmartPOST / Kirje vaihtoehto toimitetaan kirjeenä suoraan postilaatikkoon, jos mahdollista, muussa tapauksessa kassa-sivulla valitsemaasi SmartPOST pakettiautomaattiin.

Paketti / Kirje vaihtoehto toimitetaan kirjeenä suoraan postilaatikkoon, jos mahdollista, muussa tapauksessa pakettina postiin.

Yli 100€:n tilauksiin tarjoamme ilmaiset toimituskulut. Valitse ”ilmainen toimitus”-vaihtoehto kassalla, jos tilauksesi arvo on yli 100€.

Kuinka pitkä toimitusaika tilauksilla on?

Tilausten toimitusaika on yleensä 1-2 arkipäivää. Pyrimme käsittelemään ja postittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti.

Kaikki arkisin kello 16.30 mennessä tehdyt tilaukset toimitetaan samana päivänä pakettina tai kirjeenä.

Onko tilaamillani tuotteilla palautus- / vaihto-oikeus?

Leivontatarvikkeet.fi verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Myös myyntipakkausten tulee olla ehjiä ja myyntikelpoisia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli haluat palauttaa tuotteita.

Miten toimin jos tuote on viallinen tai vaurioitunut toimituksessa?

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai vaurioitunut toimituksessa, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun.

Mistä voin saada lisää tietoa tuotteista tai verkkokaupasta?

Mikäli sinulla on jotain muuta kysyttävää tuotteisiin tai verkkokauppaan liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.